Η πρωτεϊνική δίαιτα του σωλήνα τώρα και χωρίς τον σωλήνα



Diettube xwris swlina general

Η νέα εφαρμογή μέθοδος αδυνατίσματος DIETTUBE αφορά σε ένα διατροφικό πρωτόκολλο συνολικής διάρκειας τριών εβδομάδων. Κατά τις δύο πρώτες εβδομάδες, τα γεύματα που μπορεί να καταναλώσει το άτομο είναι τέσσερα και συγκεκριμένα το πρωινό, το μεσημεριανό, το βραδινό και ένα ενδιάμεσο σνακ (δεκατιανό ή απογευματινό, ανάλογα με το πρόγραμμα του καθένα).

Πιο αναλυτικά, το πρωινό γεύμα αποτελείται από ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα ή ένα κεσεδάκι άπαχο γιαούρτι μέσα στο οποίο προστίθεται συγκεκριμένη και εξατομικευμένη ποσότητα της πρωτεΐνης DIETTUBE. Αυτό το γεύμα παρέχει σημαντική ποσότητα πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, η οποία βοηθά στη συντήρηση της μυϊκής μάζας,  ενώ παράλληλα θέτει τις βάσεις για την κινητοποίηση του λιπώδους ιστού. Παρόμοια μορφή έχει και το ενδιάμεσο σνακ. Το μεσημεριανό είναι έτσι σχεδιασμένο ούτως ώστε να συμπληρώνει την αυξημένη ημερήσια πρόσληψη πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας μέσω της τροφής. Για το λόγο αυτό αποτελείται από κρέας, ψάρι ή θαλασσινά, τα οποία καταναλώνονται είτε ψητά είτε βραστά, μαζί με σαλάτα και λίγο ελαιόλαδο. Το βραδινό είναι ελαφρύ και συνιστάται σε μια σαλάτα από λαχανικά τα οποία θα πρέπει να ποικίλλουν όσο το δυνατό περισσότερο.

Κατά την τρίτη και τελευταία εβδομάδα του πρωτοκόλλου, οι υδατάνθρακες (η πρόσληψη των οποίων ήταν περιορισμένη κατά τις προηγούμενες δύο εβδομάδες, προκειμένου να επιτευχθεί η κέτωση) – μία διαδικασία κατά την οποία ο οργανισμός χρησιμοποιεί τις αποθήκες λίπους για την παραγωγή της ενέργειας που χρειάζεται για όλες τις καθημερινές του λειτουργίες – εισάγονται σταδιακά στη διατροφή του ατόμου με τη μορφή των φρούτων και των δημητριακών ολικής άλεσης.  Τα γεύματα που καταναλώνει τον άτομο στα πλαίσια αυτής της εβδομάδας είναι και πάλι τέσσερα: το πρωινό, το μεσημεριανό, το βραδινό και ένα ενδιάμεσο σνακ.

Το πρωινό συνίσταται σε ένα φλιτζάνι άπαχο γάλα ή ένα κεσεδάκι άπαχο γιαούρτι μέσα σο οποίο έχει διαλυθεί η πρωτεΐνη που περιέχει 1 φακελάκι DIETTUBE, προκειμένου να συνεχιστεί η κέτωση και το άτομο να αισθάνεται χορτάτο για ένα σημαντικό  χρονικό διάστημα εντός της ημέρας. Το ενδιάμεσο σνακ, το οποίο και πάλιν μπορεί να είναι είτε το δεκατιανό, είτε το απογευματινό, αποτελείται από ένα μέτριο φρούτο εποχής.

Η φιλοσοφία που διέπει το μεσημεριανό γεύμα εξακολουθεί να είναι η ίδια, μόνο που αυτή την εβδομάδα επιτρέπεται η κατανάλωση αυγού ή άπαχου τυριού, εκτός από το κρέας, το ψάρι, τα θαλασσινά ή τα πουλερικά, μαζί με μια ποικιλία φρέσκων λαχανικών εποχής. Το βραδινό συνίσταται σε μία σαλάτα η οποία αποτελείται από συγκεκριμένη και εξατομικευμένη ποσότητα οσπρίου (μαυρομάτικα φασόλια, φακές) ή ζυμαρικών ολικής άλεσης σε συνδυασμό με διάφορα λαχανικά.

Το διατροφικό πρωτόκολλο των τριών εβδομάδων υπόσχεται απώλεια του 6-8% του σωματικού βάρους του ατόμου και μπορεί να επαναληφθεί όσες φορές χρειάζεται , έπειτα από τη συμβουλή του γιατρού, προκειμένου να επιτευχθούν οι προσωπικοί στόχοι του καθένα. (www.dietttube.com)

Συμβουλές:

  • Μπορείτε να αντιστρέψετε το μεσημεριανό με το βραδινό και αντίστροφα.
  • Μην παραλείπετε γεύματα και μην καταναλώνετε μικρότερη ποσότητα από αυτή που σας δίνεται στο πλάνο διατροφής.
  • Να πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα.
  • Σε περίπτωση πείνας ανάμεσα στα γεύματα, καταναλώνετε αγγούρι.
  • Συνοδευτικά στη σαλάτα χρησιμοποιείστε λεμόνι, ξύδι, σκόρδο, κρεμμύδι και μπαχαρικά.
  • Να αλατίζετε κανονικά τις τροφές.
  • Να μην καταναλώνετε τσίχλες ή καραμέλες εάν δεν είστε απολύτως βέβαιοι ότι δεν περιέχουν ζάχαρη.Μπορείτε να καταναλώνετε καφέ, τσάι με λεμόνι ή χυμό λεμονιού χωρίς ζάχαρη. Στον καφέ ή στο τσάι μπορείτε να χρησιμοποιείτε ασπαρτάμη.
  • Αν δεν καταναλώσετε λαχανικά σε κάποιο γεύμα, διπλασιάστε την ποσότητα στο επόμενο.
  • Μαγειρέψτε τις τροφές στον ατμό, στη σχάρα ή στο φούρνο μικροκυμάτων.
  • Μπορείτε περιστασιακά να χρησιμοποιείτε φρέσκια ντομάτα για να μαγειρέψετε το κρέας ή το ψάρι.
  • Τα λαχανικά μπορούν να καταναλώνονται ωμά, βραστά, στον ατμό, μόνα τους ή συνδυαστικά, ακόμη και στο blender.
  • Αποφύγετε τις καθιστικές δραστηριότητες (παρακολούθηση τηλεόρασης, ενασχόληση με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή, χρήση του ασανσέρ).
  • Να ασκείστε σε καθημερινή βάση (γρήγορο περπάτημα, ποδηλασία, τρέξιμο, αεροβική γυμναστική).

 

Δείτε σχετικές φωτογραφίες


Diet Tube video